1120

На початку 2021 року під час обстеження Іванівського шляхопроводу було встановлено, що експлуатаційний стан мосту кваліфікується як стан 5 (непрацездатний).

Відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.3-23:2009 стан 5 (непрацездатний) регламентується виконанням таких експлуатаційних заходів:

- проводиться постійний нагляд та контроль за виконанням обмежень руху із залученням спеціалізованої організації;
- терміново вирішується питання про реконструкцію споруди або її закриття:
- вживаються тимчасові заходи для запобігання аварії.

На виконання п.2.1. Протоколу №2 від 05 березня 2021 р. позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Виконавчого комітету Одеської міської ради, Управління дорожнього господарства Одеської міської ради за результатами проведених відкритих торгів уклало договір з ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» на розробку проєктно-кошторисної документації «Реконструкція Іванівського шляхопроводу в м. Одесі» (договір №15п від 31 березня 2021р.). Вартість проєктних робіт відповідно договору складає 8500,00 тис. грн.

Під час розробки проєкту було виявлено, що наявні геометричні параметри Іванівського шляхопроводу не відповідають сучасним державним будівельним нормам, а саме: щодо габариту над залізничними коліями та ширині шляхопроводу (кількість смуг руху транспорту повинна бути не менше 6) з огляду на існуюче транспортне навантаження (інтенсивність руху).

Реконструкція об’єкта передбачає зміну геометричних параметрів, більше того, зобов’язує дотримуватись сучасних норм.

Враховуючи необхідність збільшення підмостового габариту, а як наслідок подовження під’їзних шляхів, проєктною організацією запропоновано змінити транспортний вузол на перетині Іванівського шляхопроводу з вул. Святослава Ріхтера та Овідіопольською дорогою.

Проєктні рішення передбачають подовження Іванівського шляхопроводу в бік Овідіопольської дороги та влаштування під ним руху кільцем.

Станом натепер проєктною організацією вже залучені фахівці для розробки транспортного моделювання цього проєктного рішення.

Крім того, згідно з отриманими технічними умовами, вже розробляються окремі заходи з ремонту, перевлаштування інженерних мереж, що потрапляють у зону реконструкції.

Завершується розробка конструктивних рішень щодо типу конструкцій прогонових будов, опор, фундаментів, типу земляного полотна та дорожнього одягу на підходах, а також конструктивних рішень з дворівневої розв’язки і підпірних стін.

Також вже розробляються попередні рішення щодо організації будівництва і демонтажу будівельних конструкцій. Визначені обсяги основних будівельно-монтажних робіт.

Після розробки основних розділів проєкту будуть розроблені схеми організації дорожнього руху на час будівництва.

Орієнтовний термін завершення проєктних робіт – грудень 2021 року. 

Фоторепортаж Останнє оновлення:
  • image description
  • image description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
Фоторепортаж